Щодо вирішення проблем, які виникають при придбанні СТУДЕНТОМ (УЧНЕМ) пільгового квитка на проїзд у ЗАЛІЗНИЧНОМУ транспорті
До уваги ВИЩИХ та ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ навчальних закладів!


____У доповнення до листа ДП «Інфоресурс» від 19.09.2014 року № 01.01-14/1128 «Щодо перевірки в Єдиній державній електронній базі з питань освіти наявності студентських (учнівських) квитків» (розміщено – http://www.inforesurs.gov.ua/news), повідомляємо.

____Пільгою при придбанні квитка на проїзд у залізничному транспорті користуються студенти (учні) ДЕННОЇ форми навчання.

____У разі, якщо при придбанні залізничного квитка студентом (учнем) наявність в ЄДЕБО його студентського (учнівського) квитка не підтверджено, СТУДЕНТУ (УЧНЮ) необхідно:

____1)записати час звернення для придбання залізничного квитка, місце придбання та технологічний номер квиткової каси (дізнатися у касира);

____2)перевірити дані щодо наявності власного студентського (учнівського) квитка в ЄДЕБО на сайті ДП «Інфоресурс» у розділі «Запити»: сервіс «Перевірка студентського/учнівського квитка за даними ЄДЕБО» (http://www.inforesurs.gov.ua/info-per/inforesurs-per-doc.html). Відповідальним за наявність (та/або коректність) даних студентського (учнівського) квитка в ЄДЕБО є навчальний заклад, що видав квиток. Тому для внесення (виправлення, у разі наявності помилок) даних квитка в ЄДЕБО студенту (учню) необхідно звернутись до керівництва навчального закладу з проханням вжити відповідні заходи;

____3)крім того, у разі відсутності даних студентського (учнівського) квитка в ЄДЕБО, перевірити реєстрацію особи в базі (наявність особистої картки) на сайті ДП «Інфоресурс» у розділі «Запити»: сервіс «Перевірка реєстрації фізичної особи в ЄДЕБО» (http://www.inforesurs.gov.ua/info-per/inforesurs-stud.html). Відповідальним за реєстрацію особи в ЄДЕБО є навчальний заклад, в якому студент (учень) навчається. Тому для реєстрації студента (учня) в ЄДЕБО йому необхідно звернутись до керівництва навчального закладу з проханням вжити відповідні заходи.

____У разі наявності даних студентського (учнівського) квитка в ЄДЕБО, але відмови з боку Укрзалізниці в наданні пільги на проїзд, НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД, що видав квиток, для вирішення технічної проблеми формує у модулі «Звернення» (розділ «Навчальний заклад») запит з типом «Перевірка в ЄДЕБО наявності студентських (учнівських) квитків». У запиті необхідно вказати:

____–ПІБ студента (учня);

____–серію та номер студентського (учнівського) квитка;

____–код в ЄДЕБО та назву навчального закладу, що видав квиток;

____–час звернення для придбання залізничного квитка;

____–місце придбання квитка;

____–технологічний номер квиткової каси;

____–а також додати до запиту скріншот з сайту ДП «Інфоресурс» з позитивним результатом перевірки наявності студентського (учнівського) квитка в ЄДЕБО (приклад нижче).

Щодо вирішення проблем, які виникають при придбанні СТУДЕНТОМ (УЧНЕМ) пільгового квитка на проїзд у ЗАЛІЗНИЧНОМУ транспорті


____Звертаємо увагу навчальних закладів, що студентський (учнівський) квиток є наявним в ЄДЕБО, якщо його дані внесені до бази у модулі «Видача» (розділ «Документи») та успішно верифіковані (перевірені).

____Наявність даних студентського (учнівського) квитка у модулі «Перевірка документів» (розділ «Пошук») означає лише те, що документ дійсно надрукований ІВС «Освіта».

____Також інформуємо, що оновлення з ЄДЕБО даних Укрзалізниці для перевірки студентських (учнівських) квитків здійснюється кожні дві години.

З повагою, ДП «Інфоресурс»
скачать dle 10.3фильмы бесплатно

  • Дата: 2-10-2014 |  
  • Розділ: Новини
  • Переглядів: 14853