ЕЛЕКТРОННІ АДРЕСИ для направлення ЗВЕРНЕНЬ навчальних закладів
До уваги вищих та професійно-технічних навчальних закладів (установ)!


З метою оперативного вжиття заходів для покращення функціонування ЄДЕБО створено додаткові електронні адреси за напрямами звернень навчальних закладів.

Для швидшого реагування просимо готувати та відправляти ЛИСТИ З ПРОБЛЕМНИМИ ПИТАННЯМИ з урахуванням наступних рекомендацій:

1. Формат НАЗВИ ЛИСТА: Тема-Код НЗ. Назва НЗ (або скорочена). Приклад: ЗМІНА КЕРІВНИКА В ЄДЕБО-4118. ПТУ №12

2. Відправляти листи ВИКЛЮЧНО з електронної адреси edbo.gov.ua (адреса відповідає логіну в ЄДЕБО, наприклад: i.vovk@edbo.gov.ua). Листи з інших адрес не розглядатимуться! Файли в архіві не прикріпляти.

3. Перелік ЕЛЕКТРОННИХ АДРЕС на які потрібно направляти листи залежно від питань, що порушуються:

3.1. ЗМІНА КЕРІВНИКА В ЄДЕБО: kerivnyk@inforesurs.gov.ua:
– завантажте офіційний лист, в якому вкажіть: посаду керівника, переклад посади керівника англійською мовою. Продублюйте інформацію, що необхідно ввести, у тексті електронного листа;
– для зміни керівника (ПІБ) також самостійно завантажте в ЄДЕБО у модулі «КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ» сканкопії: витяг з ЄДР, наказ про призначення керівника, витяг (довідка) з ЄДРПОУ (детальніше – в Керівництві користувача: Розділ 1). Надішліть документи у паперовому вигляді.

3.2. ЗМІНА ПІБ ОСОБИ В ЄДЕБО: pib@inforesurs.gov.ua:
– зміну ПІБ особи, яка є ЗДОБУВАЧЕМ ОСВІТИ тільки у вашому НЗ, необхідно здійснити самостійно у КАРТЦІ ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ (порядок зміни – у Новинах сайту);
– в інших випадках зміну ПІБ особи здійснює ТЕХНІЧНИЙ АДМІНІСТРАТОР. Завантажте офіційний лист, до якого додайте сканкопії документів: паспорт(сторінки 1,2) та документ, на підставі якого змінено ПІБ. Продублюйте інформацію, що необхідно ввести, у тексті електронного листа.

3.3. ОСНОВНІ ДАНІ НЗ В ЄДЕБО: osnovnidani@inforesurs.gov.ua:
– завантажте офіційний лист, в якому вкажіть інформацію, що треба змінити: переклад назви НЗ, контактні дані (телефони, електронна адреса) тощо. Продублюйте інформацію, що необхідно ввести, у тексті електронного листа.

3.4. ЗДОБУВАЧІ ОСВІТИ В ЄДЕБО: zdobuvachi@inforesurs.gov.ua:
– для виправлення помилок та вирішення проблемних питань, виявлених у розділах «ЗДОБУВАЧІ ОСВІТИ», «ЗАМОВЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ»: коротко опишіть у тексті електронного листа обставини та виконані дії, завантажте необхідні сканкопії екрану з помилкою.

3.5. ФІЗИЧНІ ОСОБИ В ЄДЕБО: fizychniosoby@inforesurs.gov.ua:
– для виправлення помилок та вирішення проблемних питань, виявлених у розділі «ФІЗИЧНІ ОСОБИ»: коротко опишіть у тексті електронного листа обставини та виконані дії, завантажте необхідні сканкопії екрану з помилкою.

3.6. ЛІЦЕНЗІЇ НЗ В ЄДЕБО: litsenziya@inforesurs.gov.ua:
– для внесення ліцензованих обсягів за переліком спеціальностей 2015 року, які не були перенесені з АКТУ УЗГОДЖЕННЯ спеціальностей, завантажте сканкопію цього акту та таблицю у форматі EXCEL за формою додатка до ліцензії з інформацією, що необхідно ввести;
– у разі відсутності на сьогодні в ЄДЕБО окремих ліцензованих обсягів та даних сертифікатів про акредитацію спеціальностей, завантажте таблицю у форматі EXCEL з інформацією, що необхідно ввести: ліцензовані обсяги – за формою додатка до ліцензії, сертифікати – за формою: серія, №, код, назва спеціальності (напряму), термін дії.

3.7. ПОГОДЖЕННЯ ОБСЯГІВ ТА ТЕРМІНІВ: pogodzhennia@inforesurs.gov.ua:
– завантажте лист-дозвіл МОН (щодо надліцензійних обсягів, порушення термінів замовлення документів понад 90 діб тощо) або офіційний лист НЗ (порушення термінів замовлення документів до 90 діб тощо) та таблицю у форматі EXCEL з даними здобувачів освіти, вказаних у листі (для їх пошуку в ЄДЕБО).

3.8. ВСТУПНА КАМПАНІЯ В ЄДЕБО: vstup@inforesurs.gov.ua:
– для виправлення помилок та вирішення проблемних питань, виявлених у розділі «ВСТУПНА КАМПАНІЯ»: зазначте модуль, коротко опишіть у тексті електронного листа обставини та виконані дії, завантажте необхідні сканкопії екрану з помилкою.

3.9. КОРИСТУВАЧІ НЗ В ЄДЕБО: korystuvachi@inforesurs.gov.ua:
– для виправлення помилок та вирішення проблемних питань, виявлених при вході до ЄДЕБО та у розділі «АДМІНІСТРУВАННЯ»: зазначте модуль, коротко опишіть у тексті електронного обставини та виконані дії, завантажте необхідні сканкопії екрану з помилкою.

3.10. НАКЛАДАННЯ ЕЦП В ЄДЕБО: ecp@inforesurs.gov.ua:
– для виправлення помилок, виявлених при накладанні електронного цифрового підпису (ЕЦП) відповідальної особи, керівника, печатки НЗ тощо: коротко опишіть у тексті електронного обставини та виконані дії, завантажте необхідні сканкопії екрану з помилкою.

3.11. ПОМИЛКИ В ЄДЕБО: pomylky@inforesurs.gov.ua:
– для виправлення різних помилок та вирішення проблемних питань, виявлених в ЄДЕБО (крім вказаних вище розділів!): коротко опишіть у тексті електронного обставини та виконані дії, завантажте необхідні сканкопії екрану з помилкою.
скачать dle 10.3фильмы бесплатно

  • Дата: 16-06-2017 |  
  • Розділ: Новини
  • Переглядів: 6034