: : Календар : :
«    Вересень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
: : Архів новин : :
Липень 2018 (1)
Червень 2018 (1)
Травень 2018 (4)
Квітень 2018 (4)
Березнь 2018 (3)
Січень 2018 (2)
ЕЛЕКТРОННІ АДРЕСИ для направлення ЗВЕРНЕНЬ закладів освіти
До уваги закладів вищої та професійно-технічної освіти!


Електронна адреса для ЗАГАЛЬНОГО ЛИСТУВАННЯ з ДП «Інфоресурс»: info@inforesurs.gov.ua.

З метою оперативного вжиття заходів для покращення функціонування ЄДЕБО створено додаткові електронні адреси за напрямами звернень закладів освіти.

Для швидшого реагування просимо готувати та відправляти ЛИСТИ З ПРОБЛЕМНИМИ ПИТАННЯМИ щодо роботи в ЄДЕБО з урахуванням наступних рекомендацій:

1. Формат НАЗВИ ЛИСТА: Тема-Код закладу. Назва закладу (або скорочена). Приклад: ЗМІНА КЕРІВНИКА В ЄДЕБО-4118. ПТУ №12


2. Відправляти листи ВИКЛЮЧНО з електронної адреси edbo.gov.ua (адреса відповідає логіну в ЄДЕБО, наприклад: i.vovk@edbo.gov.ua).

– Листи з інших адрес не розглядатимуться!

– Звернення відправляти тільки на одну електронну адресу, що відповідає його змісту! Не дублювати листи на інші адреси (такі листи будуть залишені без розгляду)!

– На кожне звернення надається тільки одна відповідь! Для повторного розгляду питання, що не вирішено, звернення направляти з доданням усіх необхідних сканкопій та файлів!

– Файли в архіві до листів не прикріпляти!


3. Перелік ЕЛЕКТРОННИХ АДРЕС, на які потрібно направляти листи щодо роботи в ЄДЕБО залежно від питань, що порушуються:

3.1. ЗМІНА КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ В ЄДЕБО: kerivnyk@inforesurs.gov.ua:

За електронним листом вносяться наступні зміни:
переклад ПІБ керівника англійською мовою;
переклад назви посади керівника англійською мовою;
• редагування даних відповідно до завантажених копій документів (№ наказу, дата наказу тощо).

Продублюйте інформацію, що необхідно внести, у тексті електронного листа та завантажте сканкопію офіційного листа закладу освіти про відповідні зміни.

За документами, надісланими у паперовому вигляді вносяться зміни щодо:
ПІБ керівника;
назви посади керівника.

Актуальний пакет документів (офіційний лист закладу освіти, наказ (рішення) про призначення керівника, витяг з ЄДР) надішліть у паперовому вигляді на адресу ДП «Інфоресурс»: 03057, м. Київ, вул. Олександра Довженка, 3.
Також для зміни посади чи ПІБ керівника самостійно завантажте в ЄДЕБО у модулі «КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ» сканкопії: витяг з ЄДР, наказ про призначення керівника (детальніше – у Керівництві користувача: Розділ 1).

3.2. ЗМІНА ПІБ ОСОБИ В ЄДЕБО: pib@inforesurs.gov.ua:

– зміну ПІБ особи, яка є ЗДОБУВАЧЕМ ОСВІТИ тільки у вашому закладі освіти, необхідно здійснити самостійно у КАРТЦІ ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ (порядок зміни – у Новинах сайту);

– в інших випадках зміну ПІБ особи здійснює ТЕХНІЧНИЙ АДМІНІСТРАТОР. Завантажте офіційний лист, до якого додайте сканкопії документів: паспорт(сторінки 1,2) та документ, на підставі якого змінено ПІБ. Продублюйте інформацію, що необхідно ввести, у тексті електронного листа.

3.3. ОСНОВНІ ДАНІ НЗ В ЄДЕБО: osnovnidani@inforesurs.gov.ua:

За електронним листом вносяться наступні зміни:
переклад повної/скороченої назви закладу освіти;
контактні дані (телефони, електронна адреса закладу освіти / керівника, адреса веб-сайту);
орган управління, у підпорядкуванні якого знаходиться заклад освіти.

Завантажте офіційний лист, в якому вкажіть інформацію, що треба змінити: переклад назви закладу освіти, контактні дані. Продублюйте інформацію, що необхідно внести, у тексті електронного листа.

У разі перейменування закладу освіти, зміни його типу, юридичної та/або фактичної адреси актуальний пакет документів (офіційний лист від закладу освіти, наказ (рішення) про внесення змін, витяг з ЄДР) надішліть у паперовому вигляді на адресу ДП «Інфоресурс»: 03057, м. Київ, вул. Олександра Довженка, 3.

Також самостійно завантажте в ЄДЕБО у модулі «КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ» сканкопії документів, до яких внесено зміни (детальніше – у Керівництві користувача: Розділ 1).

3.4. ЗДОБУВАЧІ ОСВІТИ В ЄДЕБО: zdobuvachi@inforesurs.gov.ua:

– для виправлення помилок та вирішення проблемних питань, виявлених у розділах «ЗДОБУВАЧІ ОСВІТИ», «ЗАМОВЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ»: коротко опишіть у тексті електронного листа обставини та виконані дії, завантажте необхідні скріншоти з помилкою.

3.5. ФІЗИЧНІ ОСОБИ В ЄДЕБО: fizychniosoby@inforesurs.gov.ua:

– для виправлення помилок та вирішення проблемних питань, виявлених у розділі «ФІЗИЧНІ ОСОБИ»: коротко опишіть у тексті електронного листа обставини та виконані дії, завантажте необхідні скріншоти з помилкою.

3.6. ЛІЦЕНЗОВАНІ ОБСЯГИ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ, СЕРТИФІКАТИ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ, СВІДОЦТВА ПРО АТЕСТАЦІЮ ПРОФЕСІЙ В ЄДЕБО: litsenziya@inforesurs.gov.ua:

– актуальні ЛІЦЕНЗОВАНІ ОБСЯГИ закладів освіти на сьогодні відображаються у модулі «ЛІЦЕНЗІЇ, ВИДАНІ ДО 22.05.2017» (до впровадження електронного ліцензування). За інформацією, наданою МОН, Технічним адміністратором ЄДЕБО здійснюється оновлення ліцензованих обсягів закладів освіти.

У разі відсутності (невідповідності) в ЄДЕБО окремих ліцензованих обсягів зателефонуйте Технічному адміністратору ЄДЕБО (044-239-86-20) для уточнення наявності даних закладу освіти в інформації, що передана з МОН (щодо ВИЩОЇ ОСВІТИ! На сьогодні РОЗПОЧАТО передачу з МОН даних щодо ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ). У разі підтвердження відсутності даних – зверніться до МОН;

– дані СЕРТИФІКАТІВ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ до записів щодо ліцензованих обсягів з вищої освіти вносить в ЄДЕБО Державна освітня установа «Навчально-методичний центр з питань якості освіти» (далі – НМЦЯО), що їх видає.

У разі відсутності даних СЕРТИФІКАТІВ – для їх внесення зверніться до НМЦЯО;

– дані СВІДОЦТВ ПРО АТЕСТАЦІЮ ПРОФЕСІЙ до записів щодо ліцензованих обсягів з професійно-технічної освіти на сьогодні вносить в ЄДЕБО Технічний адміністратор ЄДЕБО (за інформацією, що надається НМЦЯО).

У разі відсутності СВІДОЦТВ – завантажте сканкопії свідоцтва з додатком та таблицю за формою додатку у форматі EXCEL з інформацією, що необхідно ввести.

3.7. ПОГОДЖЕННЯ ОБСЯГІВ ТА ТЕРМІНІВ: pogodzhennia@inforesurs.gov.ua:

Для опрацювання звернень необхідно завантажити відповідні документи.

Для ВИЩОЇ освіти:
щодо ПОРУШЕННЯ ТЕРМІНІВ замовлення документів про освіту ПОНАД 90 діб – лист-дозвіл МОН та таблицю у форматі EXCEL з даними здобувачів освіти, вказаних у листі (для їх пошуку в ЄДЕБО);
щодо ПОРУШЕННЯ ТЕРМІНІВ замовлення документів про освіту ДО 90 діб – офіційний лист закладу освіти (обов`язкові параметри: конкретна причина порушення термінів, освітній ступінь студентів, код спеціальності, кількість осіб включених в замовлення та дата закінчення навчання) та таблицю у форматі EXCEL з даними здобувачів освіти, вказаних у листі (для їх пошуку в ЄДЕБО).

Для ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ освіти:
щодо ПОРУШЕННЯ ТЕРМІНІВ замовлення документів про освіту – лист-дозвіл обласного ДОН (УОН) та таблицю у форматі EXCEL з даними здобувачів освіти, вказаних у листі (для їх пошуку в ЄДЕБО);

Щодо НАДЛІЦЕНЗІЙНИХ ОБСЯГІВ замовлення документів про освіту – лист-дозвіл МОН та таблицю у форматі EXCEL з даними здобувачів освіти, вказаних у листі (для їх пошуку в ЄДЕБО).


3.8. ВСТУПНА КАМПАНІЯ В ЄДЕБО: vstup@inforesurs.gov.ua:

– для виправлення помилок та вирішення проблемних питань, виявлених у розділі «ВСТУПНА КАМПАНІЯ»: зазначте модуль, коротко опишіть у тексті електронного листа обставини та виконані дії, завантажте необхідні скріншоти з помилкою.

3.9. КОРИСТУВАЧІ НЗ В ЄДЕБО: korystuvachi@inforesurs.gov.ua:

– для виправлення помилок та вирішення проблемних питань, виявлених при вході до ЄДЕБО та у розділі «АДМІНІСТРУВАННЯ»: зазначте модуль, коротко опишіть у тексті електронного листа обставини та виконані дії, завантажте необхідні скріншоти з помилкою.

3.10. НАКЛАДАННЯ ЕЦП В ЄДЕБО: ecp@inforesurs.gov.ua:

– для виправлення помилок, виявлених при накладанні електронного цифрового підпису (ЕЦП) відповідальної особи, керівника, печатки закладу освіти: коротко опишіть у тексті електронного листа обставини та виконані дії, завантажте необхідні скріншоти з помилкою.

3.11. МЕТОДИ REST ДЛЯ ВЗАЄМОДІЇ З ЄДЕБО: rest@inforesurs.gov.ua:

– для вирішення проблемних питань, виявлених при використанні методів REST для взаємодії власних електронних систем (програм) закладів освіти з ЄДЕБО: коротко опишіть у тексті електронного листа обставини та виконані дії, завантажте необхідні скріншоти.

3.12. ПОМИЛКИ В ЄДЕБО: pomylky@inforesurs.gov.ua:

– для виправлення різних помилок та вирішення проблемних питань, виявлених в ЄДЕБО (крім вказаних вище розділів!): коротко опишіть у тексті електронного листа обставини та виконані дії, завантажте необхідні скріншоти з помилкою.

3.13. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЄДЕБО: propoz@inforesurs.gov.ua:

– для направлення на розгляд пропозицій щодо доопрацювання функцій ЄДЕБО як у межах діючих Технічних вимог до ЄДЕБО, так і для внесення до них змін у подальшому (доцільно оформити офіційним листом!): опишіть зміст пропозицій, завантажте необхідні додатки, скріншоти.

скачать dle 10.3фильмы бесплатно

  • Дата: 16-06-2017 |  
  • Розділ: Новини
  • Переглядів: 42154