Майже 40 тис. дзвінків та понад 30 тис. листів: як працював сервіс підтримки вступ-2025 від ДП «Інфоресурс»

Вступна кампанія 2025 традиційно мала комунікаційну підтримку від фахівців ДП «Інфоресурс». Сервіс працював увесь період вступу — з 25 червня до 20 жовтня.

За цей час надано відповіді на:

  • 39 997 телефонних дзвінків;
  • 30 922 листи на скриньці vstup@inforesurs.gov.ua;
  • 387 запитів у фейсбуці та інстаграмі (особисті повідомлення);
  • 28 507 запитів на отримання інформації про документи про освіту;
  • 12 937 звернень від закладів освіти.

Також ДП «Інфоресурс» проводило інші заходи для комунікації вступу-2025.

Зокрема, створено та розміщено:

на сайті ЄДЕБО:

  • сторінку вступ-2025 з усією інформацією про вступну кампанію;
  • калькулятор конкурсного бала;

на сайті ЄДЕБО та каналах ДП «Інфоресурс» у соцмережах:

  • текстові та відеогайди з реєстрації кабінетів та подання заяв за всіма траєкторіями вступу;
  • роз’яснення з інших ключових питань вступ-2025.

Крім того, оновлено чат-бот з доступом до основної інформації.

Нині фахівці ДП «Інфоресурс» уже почали підготовку до вступної кампанії 2026 року.