Вступна кампанія 2025 традиційно мала комунікаційну підтримку від фахівців ДП «Інфоресурс». Сервіс працював увесь період вступу — з 25 червня до 20 жовтня.
За цей час надано відповіді на:
- 39 997 телефонних дзвінків;
- 30 922 листи на скриньці vstup@inforesurs.gov.ua;
- 387 запитів у фейсбуці та інстаграмі (особисті повідомлення);
- 28 507 запитів на отримання інформації про документи про освіту;
- 12 937 звернень від закладів освіти.
Також ДП «Інфоресурс» проводило інші заходи для комунікації вступу-2025.
Зокрема, створено та розміщено:
на сайті ЄДЕБО:
- сторінку вступ-2025 з усією інформацією про вступну кампанію;
- калькулятор конкурсного бала;
на сайті ЄДЕБО та каналах ДП «Інфоресурс» у соцмережах:
- текстові та відеогайди з реєстрації кабінетів та подання заяв за всіма траєкторіями вступу;
- роз’яснення з інших ключових питань вступ-2025.
Крім того, оновлено чат-бот з доступом до основної інформації.
Нині фахівці ДП «Інфоресурс» уже почали підготовку до вступної кампанії 2026 року.
