До уваги користувачів ЄДЕБО з типами підключень “Користувач з сертифікатом (підключення через клієнт криптозахисту)”, “Користувач (підключення через шлюз)” та “Користувач (підключення через REST)”!

У зв’язку із закінченням терміну дії  сертифіката  шлюзу криптозахисту ДП “Інфоресурс” необхідно  оновити сертифікат в локальних сховищах сертифікатів.
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ! Новина НЕ СТОСУЄТЬСЯ користувачів ЄДЕБО з типом підключення “Користувач (підключення через криптоканал)”! Їм не потрібно виконувати ніяких з вказаних нижче дій!
Для оновлення сертифіката потрібно:
1) завантажити з сайту https://www.inforesurs.gov.ua/wp-content/uploads/2023/04/certgate2023.zip  архів з сертифікатом;
2) розархівувати його та скопіювати в папку з сертифікатами на робочі станції, де встановлений “ІІТ Захист з’єднань-2. Клієнт”, або на сервер зі встановленим “ІІТ Захист з’єднань-2. Proxy захисту”.У варіанті за замовчуванням це:
  –  для “ІІТ Захист з’єднань-2. Клієнт” – папка C:\Program Files (x86)\Institute of Informational Technologies\Secure Connections-2\Client\Certificates;
–  для “ІІТ Захист з’єднань-2. Proxy захисту” – папка C:\Program Files (x86)\Institute of Informational Technologies\Secure Connections-2\Proxy\Certificates (для LINUX-систем це папка “certkey” в директорії, де встановлений “ІІТ Захист з’єднань-2. Proxy захисту”).
УВАГА! Необхідно видалити старі сертифікати шлюзу криптозахисту, термін дії яких закінчився або закінчиться через кілька днів!
3) Після заміни сертифіката необхідно перезапустити сервіс або просто перезавантажити комп’ютер.